Aston Martin Valkyrie a fost comandat de un român. Imagini cu interiorul supercarului
Un român se află pe lista celor 150 de clienți ai viitorului Aston Martin Valkyrie. Supercarul se va lansa în 2019 și va fi unul dintre cele mai rare din lume.
Aston Martin lucrează în prezent la unul dintre cele mai rare supercaruri ale momentului. Producătorul britanic va lansa anul acesta modelul Valkyrie, dezvoltat împreună cu cei de la Red Bull și gândit pentru a oferi performanțe demne de un monopost de Formula 1.
Supercarul va utiliza un motor aspirat V12 poziţionat central şi va beneficia de un raport masă - putere 1:1, ceea ce înseamnă că va avea un cal putere pentru fiecare kilogram. Speculaţiile indică un propulsor Cosworth de 6.5 litri gata să furnizeze 900 de cai putere.
Viitorul model va avea o distribuție a maselor de 50:50, va miza pe materiale ușoare și va împrumuta o serie de tehnologii disponibile pe viitorul Vanquish. Și, pentru ca noul Valkyrie să atingă apogeul exclusivismului, Aston Martin a anunțat că va produce doar 150 de exemplare, croite după clienții săi.
Mai exact, englezii, vor scana anatomia fiecărui client care a depus un avans pentru supercar. Motivul este cât se poate de simplu și logic: Aston vrea să le ofere clienților o poziție ideală la volan.
Tocmai această decizie de a croi fiecare mașină după clienții săi ne-a adus nouă, românilor, o informație foarte prețioasă. Din totalul celor 150 de exemplare Valkyrie, unul va ajunge la un client din România, Bogdan Căpușan, un pasionat al mașinilor exotice.
Acesta a anunțat pe contul său de Instagram că i s-au luat deja măsurile pentru viitoarea mașină. Bogdan a publicat și o poză alături de supercarul englez, în care anunță că mașina sa va primi un tratament special din partea diviziei McLaren Special Operations, cea care se ocupă de personalizarea modelelor din Woking.
Fără legătura cu postarea românului, pe Youtube a fost publicat și un clip scurt care dezvăluie interiorul lui Valkyrie. Se confirmă amplasarea neobișnuită a celor două locuri din habitaclu, cel al șoferului fiind amplasat ușor mai în spate.
Bordul va fi unul extrem de simplist, cu trei ecrane menite să-i comunice șoferului informații despre șasiu și motor. Tot prin intermediul lor, clienții vor putea ajusta diferite setări ale mașinii.
Eu sunt adevaratul proprietar. Pe Bogdan l-am trimis doar sa vada daca are rost sa-mi pierd vremea sa ma duc pana la sediul Aston Martin, sa verifice daca merita sa-mi iau modelul sau nu. In ziua de azi nu poate face omul o miscare, ca-l si dati la stiri. :-P P.S. Felicitari lui Bogdan ! Avea si un Ferrari F12.