Cum a fost în #Aventour la feminin 2022 by Textar: impresii de la bordul lui Audi Q4 Sportback E-Tron
Aventour la feminin, ediția din 2022, a ajuns la final. După circa 1.200 de kilometri parcurși cu 4 mașini premium, dintre care 3 pur electrice, a venit acum momentul să facem o recapitulare și să vedem ce părere au avut fetele despre mașinile pe care le-au condus. Prima este Audi Q4 Sportback E-Tron.
Și anul acesta, Audi a răspuns prezent la dorința noastră de a promova diversitatea la volan prin proiectul #Aventour la feminin. Constructorul din Ingolstadt a fost reprezentat de Q4 Sportback E-Tron, cel mai mic SUV cu zero emisii din portofoliu.
Mai important de știut este că Q4 Sportback E-Tron a fost construit de la zero ca mașină electrică, așadar nu poate fi comandat cu motoare convenționale.
Versiunea care ne-a însoțit pe noi în tur a avut 299 CP, două motoare electrice și tracțiune integrală.
Înainte de a afla impresiile fetelor despre Q4 Sportback E-Tron, poți să îl urmărești în acțiune în clipul video de mai jos.
Totodată, acumulatorul cu o capacitate de 82 kWh (cel mai mare dintre toate electricele turului) promite o autonomie de 488 kilometri.
Mai mult decât suficientă. Lucru demonstrat mai ales în a treia zi din tur când SUV-ul german a ajuns cu cea mai mare autonomie înapoi în Sibiu. Concret, la plecare avea 338 de kilometri autonomie, iar la sosire bordul arăta că mai putem face 70 de kilometri (cu 15% baterie).
Asta deși traseul de circa 300 de km a avut autostradă, serpentine și tot ce nu îi place unei mașini electrice.
Pe lângă acest aspect, fetele au mai apreciat designul sportiv al lui Q4 Sportback E-Tron. Dar mai pe larg, hai să vedem impresiile fetelor despre cel mai mic SUV electric Audi.
LAURA GIURCANU ȘI BIANCA GIURCANU
Dacă inițial am spus că Volvo XC40 Recharge este mașina noastră preferată din tur, azi ne-am răzgândit: Q4 Sportback E-Tron ne-a cucerit iremediabil! Este o mașină puternică, în care ne-am simțit în siguranță.
Ne-a plăcut mult sistemul audio, poziția la volan și trapa panoramică. Totodată, ne-a surprins cât de fin răspunde la comenzi și ne-a cucerit cu designul foarte elegant.
SÂNZIANA NEGRU ȘI SORINA BRUMARIU
Pentru că vorbim despre o mașină electrică și, mai ales, de una premium, Audi este un SUV cu zero emisii foarte silențios, chiar dacă drumurile noastre nu sunt tocmai cele mai bune.
Cei 299 de cai putere ne-au ajutat în depășiri și au fost bine complementați de pachetul S-Line. Mai mult, Audi Q4 Sportback E-Tron câștigă la partea de baterie, în procesul de încărcare și dă dovadă de performanțe extrem de avansate.
IOANA GRAMA ȘI KRISTA BAIAS
În comparație cu DS4, mașina pe care am condus-o în prima zi din tur, am spune că Audi-ul este mult mai agresiv, puternic (are până la urmă 299 de cai putere, electrici) și stăpân pe el, mai ales pe porțiunile de drum virajate.
Cu toate acestea, este o mașină confortabilă atunci când vrei doar să conduci, să te bucuri de drum.
PRĂJITURELA ȘI ALEXANDRA BOCA
La Audi ne-a plăcut foarte mult bordul și consola centrală orientată spre șofer. Scaunele sport și spațiul dintre bord si parbriz oferă vizibilitate și confort la volan. Mașina este extrem de spațioasă.
Mare plus pentru buzunarul pentru apă/sticlă din portiere. Ne-a plăcut plafonul panoramic și sistemul de climatizare. Se simt cei 299 de cai putere, dar și cele 2 tone, mai ales la frânare.
Ca minusuri, am spune că Audi are foarte multe ornamente Piano Black, care știm că sunt un magnet pentru praf, dar mai ales pentru amprente.
***
Aventour a putut fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin 2022 poate fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 mașini premium vândute în România.
6-9 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Chiar eram curios, oare ce o zice Prajiturela despre masini, poate maine ne explica si cum e cu Putin, razboi, inflatie, semiconductori, etc.